Garantert
- Er det et etableringsgebyr for Garantert slik som eks. Utleiemegleren har?
- Er det mulig å oppgradere et eksisterende leieforhold med eller uten forvaltningsabonnement til Garantert?
- Hvorfor får jeg faktura som har en linje for Garantert og en linje for Forfallsgaranti?
- Hva skjer om leietaker får avslag på KYC?
- Hva skjer om leietaker får negativt utfall på kredittsjekk?
- Hva kan jeg benytte den inkluderte advokattjenesten til?
- Hvorfor må jeg signere en egen kundeavtale med Instabank?
- Kan jeg henvende meg direkte til Tryg som står bak utleieforsikringen som er inkludert i Garantert?
- Skal jeg henvende meg til kundeservice hos Husleie.no eller Instabank dersom jeg har spørsmål?
- Hvorfor 12 måneders bindingstid?
- Hvorfor avbruddsgebyr?
- Hvorfor garanteres ikke første husleien?
- Hvordan gjør vi det hvis leietaker skal betale mindre en måned?
- Kan jeg avtale at leietaker betaler direkte til meg?
- Hvorfor begynner dere prosessen med å kaste ut leietaker med en gang leietaker ikke har betalt husleien?
- Hva skjer hvis leietaker begynner å betale igjen etter at dere har startet utkastelsesprosess?
- Vil dere gjøre avkorting i utbetaling av husleien for andre kostnader?
- Hvorfor kan ikke leietaker ha depositumsgaranti når man har Garantert?
- Hva er forskjellen mellom Garantert og Premium?
- Hvilke andre tjenester inngår i Garantert?
- Hva betyr det å overføre førsteprioritet i depositumet til Instabank?
- Hva skjer om leietaker ikke er kastet ut innen tre måneder?
- Hva skjer hvis leietaker slutter å betale?
- Hvorfor trekker dere abonnementskostnaden fra husleien?
- Hvilken rolle har Instabank i Garantert?
- Hvorfor maksimalt 3 måneders forfallsgaranti?
- Aksepteres andre typer enn bolig som leieobjekt?
- Aksepteres utleiere som er virksomheter?
- Aksepteres leietakere som er virksomheter?
- Hvem kan kjøpe Garantert?